1.02.2014

Nominacja do The Versatile Blogger od Yume


Za nominację do The Versatile Blogger bardzo mocno dziękuję Yume.



Zasady:
- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
- pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu,
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

~*~

Siedem faktów o mnie:
1. Jestem strasznym śpiochem.
2. Mam nawyk obgryzania paznokci.
3. Uczę się grać na gitarze elektrycznej i perkusji.
4. Uwielbiam pracę w laboratorium, matematykę i grafikę komputerową. 
5. Nie potrafię utrzymać porządku w pokoju.
6. Ulubiony styl, to mój własny styl.
7. Jestem oburęczna.

Powinnam teraz jeszcze nominować swoje ulubione blogi, ale nagrodę otrzymałam już dawno, dawno temu, kiedy to jeszcze regularnie pisałam i wstawiałam posty, więc postanowiłam się na razie wstrzymać. Owszem, jest kilka blogów, które chciałabym nominować, ale większość z nich już po prostu nie istnieje. Pozwolę to sobie z czasem uzupełnić, żeby wszystko było tak jak należy. 

1 komentarz:

  1. Widzę powrót ? :) Fajnie,że dodałaś tą nominację, szkoda,że dopiero teraz to zauważyłam ^^
    Pozdrawiam,
    (dawniej Yume)

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy zostało wyłączone.

Tworzę dla siebie, ale publikuję dla zainteresowanych.
Drogi czytelniku, jeśli przeczytałeś, pozostaw swoją opinię, która nie tylko połechta me ego, ale i ułatwi pracę nad innymi dziełami. Dobrze jest widzieć sens prowadzenia bloga.