20.02.2013

The Versatile Blogger od Natalii Lee i Maknae Star

Za nominację dziękuję Natalii Lee i Maknae Star. Szczerze? Kompletnie się tego nie spodziewałam, ale jeszcze raz wielkie, wielkie dzięki. 


Zasady:
- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
- pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu,
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.



Siedem faktów o mnie:
1. Jako że jestem zafascynowana, kiedy znajomi tak sobie grają, brzdękają na tych instrumentach, sama postanowiłam się nauczyć na jakimś grać. Od miesiąca jestem w trakcie nauki gry na gitarze i perkusji. Jeśli już mowa o muzyce, to słucham głównie metalu.

2. W piątej klasie podstawówki skręciłam sobie kostkę, a na początku trzeciej klasy gimnazjum kolano i to wszystko u lewej nogi. Ostatnio przed zawodami prawe kolano... można by powiedzieć, że jestem pechową osobą, jeśli chodzi o różne skręcenia stawów, ale najciekawsze jest to, że jeszcze sobie niczego nie złamałam. Trzymam fason.

3. Jestem naprawdę dwuznaczną osobą i niekiedy spotykają mnie przez to nieprzyjemności w postaci nieprzychylnych spojrzeń. 

4. Jestem uzależniona od kofeiny - dziennie potrafię wypić pięć dużych kubków kawy i jeszcze smacznie spać, jak małe dziecko przez kilka godzin dziennie. Uwielbiam napoje energetyczne, ale jednak najczęściej piję po prostu wodę, koniecznie gazowaną.

5. Nie przepadam za przesłodzonymi rzeczami. Z każdym rokiem coraz mniej lubię słodycze. 

6. Jestem osobowością 4D, czyli mam swój własny świat. Dużo zastanawiam się nad kolejnym dniem i jestem bardzo uparta.

7. Nie potrafię przejść obojętnie obok sklepu z książkami czy płytami muzycznymi. 

Blogi, które nominuję:

2 komentarze:

  1. mmm, dziękuję za nominację, już dodałam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację! I przepraszam, że tak późno ale naprawdę nie zauważyłam ._. W każdym bądź razie lecę robić ^^

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy zostało wyłączone.

Tworzę dla siebie, ale publikuję dla zainteresowanych.
Drogi czytelniku, jeśli przeczytałeś, pozostaw swoją opinię, która nie tylko połechta me ego, ale i ułatwi pracę nad innymi dziełami. Dobrze jest widzieć sens prowadzenia bloga.